Noi oportunitati pentru studentii Facultatii de Comunicare si Relatii Publice a SNSPA
Autor: Dana Puscoci
Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si International Advertising Association (IAA) au incheiat un parteneriat in domeniul activitatii de formare a viitorilor specialisti in publicitate, media si relatii publice. Parteneriatul porneste de la colaborarea de sase ani dintre Ogilvy si Facultatea de Comunicare si Relatii Publice si prevede extinderea colaborarii facultatii cu intreaga comunitate de publicitate din Romania agentiile de publicitate si companiile multinationale cu care lucreaza acestea.
Membrii boardului IAA s-au aratat deschisi sa investeasca resursele necesare pentru dezvoltarea programului de masterat din cadrul Facultatii de Comunicare si Relatii Publice. Astfel, studentii vor beneficia de experienta in publicitate si marketing a specialistilor recomandati de IAA. Unul din scopurile declarate ale IAA este implicarea in procesul educational din Romania. Ne dorim oameni mai bine pregatiti cu care sa construim o industrie a publicitatii profesionista si etica, a apreciat presedintele IAA, Mihai Ghyka.
Invatamantul in domeniul publicitatii este la inceput in Romania si are nevoie sa se racordeze la cerintele practicii moderne, ale unei activitati performante. In cadrul parteneriatului, companiile din cadrul IAA vor oferi stagii de practica pentru studentii Facultatii de Comunicare si Relatii Publice. Studentii care se vor distinge vor avea sanse suplimentare sa lucreze in cadrul acestor companii. De asemenea, IAA va oferi burse de studii pentru studenti, lucrari de specialitate, studii de caz care sa asigure o imbunatatire calitativa a procesului educational, a declarat Paul Dobrescu, Pro-Rector al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA.
Sursa:
Data postării: 21.11.2005
Vizualizări: 7.809
Înapoi la articole
|